loading...
آموزشگاه زبان خارجه عارف نوین هویزه
آموزشگاه زبان انگلیسی عارف نوین

امکانات سایت

ارسال مطالب توسط اعضا هم در انجمن وهم در سایت

شرکت در نظر سنجی سایت

ارسال نظر در مورد مطالب سایت

شرکت در خبرنامه سایت

شرکت در چت باکس سایت

دیدن اخبار واطلاعیه با ثبت نام در سایت

تشکر از مطالب سایت
پاسخ به موضوعات
و...
راستی دوستان عزیز عضویت یادتان نرود
ومطالب اصلی سایت در قسمت انجمن موجود میباشد
ابتدا عضوسایت شوید

آموزشگاه زبان خارجه عارف نوین هویزه

باتشکر از آقای نیسی از طراحی عالی وزیبای ایشان

فرا رسیدن ماه محرم
فرا رسیدن ماه محرم ؛ ماه شهادت سومین اختر امامت و ولایت امام حسین ع با اصحاب با وفایش بر شیعیان تسلیت باد
محرم
نام نخستین ماه از ماههای دوازده گانه قمری ، علت نامگذاری این ماه به محرم ، آن بوده که در ایام جاهلیت ، جنگ در این ماه را حرام می دانستند و روز اول محرم را اول سال قمری قرار می دادند . اما بنی امیه با ریختن خون سیدالشهدا در این ماه و پدید آوردن حادثه کربلا ، احترام ماه حرام را نگه نداشتند
« کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا »
هر روز عاشورا و هر سر زمین ، کربلاست
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نمرات كلاس خانم ساكي --MAGIC 2 (GIRL 0 238 taher
نمرات كلاس ENGLISH TIME 4 BOY 0 160 taher
ENGLISH TIME 2 (G 0 155 taher
نمرات كلاس english time 3 girle 0 205 taher
دانلود آپدیت آفلاین نود 32 به تاریخ --1391/08/29 0 350 taher
قيام هاي عاشورايي 3 646 taher
آپدیت آفلاین نود 32 -به تاریخ 2012/11/07 0 296 taher
مَردُم به موجودی گفته میشه كه.... 0 213 jadoogar
آموزش تضمینی اذیت و آزار کردن دیگران 0 192 jadoogar
آپدیت آفلاین تاریخ 18/10/2012 ESET NOD32 Antivirus Offline Updates 0 238 taher
دانلود Babylon Pro v9.0.3 r12 محبوب ترین مترجم دنیا 1 369 lover
دانلود قويترين و کاملترين نرم افزار ديکشنري Lingvosoft Talking Dictionary 4.21 0 230 moh1377
آپدیت آفلاین nod32درتاریخ17/07/1391 0 221 moh1377
آپدیت آفلاین nod32درتاریخ17/07/1391 0 216 moh1377
ســــــــوژه جدید [بدوبیابخون] 0 226 moh1377
گوگل برای adslهابازشد 0 208 moh1377
موکب هیئت خدمه الزهرا (س)اهالی الحویزه 0 370 moh1377
تقدیم به تمام دوستان با صفا 0 270 taher
دانلود تمامی لغات زبان انگلیسی کنکورهای 86 تا 90 0 359 taher
گزیده ی نکات گرامر به همراه واژگان 10 سال زبان انگلیسی کنکورسراسری 0 238 taher
نمرات TOP NOTCH 2B 0 306 taher
شهادت حضرت علی (ع) 1 386 taher
نمرات اولین گروه فارغ التحصل زبانکده اعلام شده اندgirl 0 328 taher
قوانین کلی سایت 0 251 taher
تصاویر ماه مبارک رمضان 0 330 taher
درباره ماه مبارک رمضان 0 260 taher
اعمال مخصوص سحر 0 319 taher
اعمال شب های قدر 0 305 taher
نمازه های شب های ماه مبارک رمضان 0 261 taher
دعاهای مخصوص ماه مبارک رمضان 0 260 taher
سیدطاهر بازدید : 135 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

چیست؟top  notch

  • Top Notch یک دوره 6 ترمی مکالمه زبان انگلیسی است. این دوره مخصوص جوانان و بزرگسالان است و دارای 2 سطح مبتدی ورودی می‌باشد.
  • Top Notch زبان آموز را برای برقراری ارتباط موفق و توام با اعتماد به نفس با جهان خارج اعم از انگلیسی‌زبان‌ها و غیرانگلیسی زبان‌هایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، آماده می‌سازد.
  • Top Notch اثبات کرده‌است که می‌تواند زبان‌آموز را به اوج کارآمدی و شایستگی در گویش به زبان انگلیسی برساند

اجزاي کليدي طراحي سيستم آموزشي Top Notch


درس‌هاي دو صفحه‌اي مختصر و مفيد
هر دو صفحه درسي براي ارائه در يک جلسه آموزشي طراحي شده‌است. هر درس با تبيين شفاف اهداف ارتباطي، آغاز و با تمرين‌هاي کنترل شده و آزاد مکالمه خاتمه مي‌يابد. هر درس کلمات جديد، گرامر و اصطلاحات کاربردي و اجتماعي زبان را در قالب محتواي چهار گانه مهارتي ارائه مي‌کند و فضاي آموزشي را متنوع و شاداب نگه مي‌دارد. تاييد روزانه جريان پيشرفت زبان‌آموز جوان يا بزرگسال احتياج دارد که جريان پيشرفت خود را مشاهده و تاييد کند. در پايان هر جلسه آموزشي Top Notch با تمرين‌هاي کنترل شده و آزاد زبان‌آموز توانايي خود را در استفاده از کلمات جديد، گرامر و زبان اجتماعي اثبات مي‌کند. اين موضوع انگيزه زبان‌آموز براي ادامه آموزش زبان انگليسي تقويت مي‌کند و موجب ارتقاي اعتماد به نفس او در مکالمه دقيق، روان و صحيح مي‌شود.

زبان واقعي
يکي از مهم‌ترين اجزاي ايجاد فهم و بيان درست اين است که زبان‌آموز با مراقبت تمام و به‌صورت موثر و قابل فهم در معرض انگليسي طبيعي و معتبر قرار گيرد. تمامي مدل‌هاي مکالمه‌اي Top Notch داراي اين خصيصه هستند که از محاوره واقعي مورد استفاده مردم اقتباس شده‌اند. کتاب منحصر به‌فرد ”textbook English” فقط براي تبيين گرامر بوسيله مثال‌هاي متنوع نوشته‌شده‌است.

محتواي کاربردي
علاوه بر مجموعه واژگان، گرامر و مکالمات موضوعي کلاسيک، Top Notch شامل تمرين سيستماتيک زبان کاربردي نيز مي‌شود. به عنوان مثال: چگونه به کسي راهنمايي کنيم که بهتر است تاکسي بگيرد يا سوار اتوبوس شود يا اينکه چگونه سر ميز درخواست غذا کند، چگونه از لباس يک نفر تعريف کنيم، چگونه به دوستمان در مورد آخر هفته صحبت کنيم. اينها مواردي از زبان کاربردي است که زبان آموز امروزي آن را مي‌خواهد و به‌آن احتياج دارد.

مکالمات مدل قابل حفظ کردن
آموزش موثر زبان بايد زبان را طوري ارائه کند که قابل حفظ کردن باشد. بازه کاملي از احتياجات ارتباط اجتماعي و کاربردي بوسيله مدل‌هاي مکالمه تمريني برطرف شده است. اين مکالمات تمريني اول مطابق راهنما و سپس در يک قالب آزادتر و شخصي‌تر در هر کلاس بصورت فشرده تمرين و مديريت مي‌شود.

برنامه واژگان با اثرگذاري بالا
به‌منظور اطمينان از فراگيري ماندگار لغات ضروري براي برقراري ارتباط، سيستم Top Notch شامل معرفي دقيق، تمرين و مرور گسترده و سيستماتيک لغات، ترکيبات و اصطلاحات مناسب براي هر سطح يادگيري زبان است. دامنه وسيع تصاوير، عکس‌ها، تعاريف، مثال‌ها و عبارات مفهومي، ترديد زبان‌آموز را در رابطه با معناي يک لغت برطرف ساخته و يک مرجع دائمي درون کتاب براي آمادگي امتحان وي فراهم مي‌کند. مزيت افزوده اين سيستم آن است که مدرسان نياز به جستجو و پيدا کردن عکس‌ها و تصاوير براي ارايه سر کلاس درس نداشته و مجبور به ترجمه مکرر لغات به زبان مادري زبان‌آموزان نيستند.

گرامر پشتيبان زبان‌آموز
گرامر در اين سيستم با رويکردي دقيق، واضح و شناختي با استفاده از فرم‌ها، معاني و کاربرد بيان شده‌است. بدين‌منظور نمودارهايي همراه با مثال‌ها و الگوها ارايه شده‌اند. اين مثال‌ها و الگوها با بکارگيري متوني در سطح فهم زبان‌‌آموز تسهيل گشته‌اند. اين روش کار حدسي را بي‌معني و کار معلمان را در مرحله آمادگي براي درس آسانتر مي‌سازد. بعلاوه نمودارهاي قابل درکي را براي آمادگي آزمون بعنوان مرجع دائمي در اختيار زبان‌آموزان قرار مي‌دهد. بمنظور اطمينان از تکرار کافي، تمامي مراحل آموزش گرامر همراه با تمرين‌هاي مربوطه است.

انگليسي بعنوان يک زبان بين‌المللي
Top Notch زبان‌آموزان را براي تعامل زباني و فرهنگي با انگليسي‌زبان‌ها و غيرانگليسي زبان‌هايي که به زبان انگليسي صحبت مي‌کنند، آماده مي‌کند. انگليسي بيشتر بعنوان يک زبان بين‌المللي تلقي مي‌‌شود تا زبان خاص يک کشور يا منطقه. بعلاوه، Top Notch به زبان‌آموزان کمک مي‌کند تا با آگاهي از مقررات مختلف در فرهنگ‌هاي گوناگون از نظر فرهنگي، فصيح و روان صحبت کنند.

برنامه مفصل شيوه نوشتار (Writing)
کتاب دانش‌آموز Top Notch سيستم شامل يک برنامه براي فن نوشتار است که شامل تمرينات مشکل و مدل‌هاي واضح از مهارت‌هاي نوشتاري لفظي و فني مي‌شود. از جمله اين مهارت‌ها مي‌توان به عبارات پشتيبان (Supporting sentences)، مقايسه و تضاد (Comparison & contrast) و نشانه‌گذاري (Punctuation) اشاره کرد. هر درس شامل تمرين فرآيند نوشتن از پيش‌نويس تا بازبيني مي‌شود.

برنامه مباحثه منحصر بفرد
همه زبان‌آموزان تمايل دارند در مباحثات و گفتگوهاي واقعي شرکت کنند. Top Notch با بکارگيري متد قدم به قدم و منحصر‌بفرد Discussion Builder پا را فراتر از تمرينات رايج مکالمه مي‌نهد. بدين ترتيب زبان‌آموزان براي مباحثات موفق آماده خواهند شد. اين آمادگي منجر به افزايش دقت، فصاحت، پيچيدگي بيشتر اصطلاحات مورد استفاده، بکارگيري لغات بيشتر و به‌روز بودن مکالمات مي‌شود. بمنظور اطمينان از فراگيري نحوه برقراري ارتباط موفق، ديسک منابع معلمان، تمرينات اختياري بيشتري را در زمينه استراتژي‌هاي مباحثه فراهم مي‌کند.

مولفه‌هاي Top Notch



کتاب دانش آموز (Student’s book)
کتاب دانش آموز شامل دو قسمت مخصوص تقويت کننده گرامر و تلفظ در انتهاي کتاب و يک CD صوتي کار در خانه ( Take-Home) براي تمرين تلفظ در خانه يا بيرون از خانه مي‌باشد.

ويرايش مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي
ويرايش مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي، برنامه درسي کاملي را براي هر جلسه کلاس در اختيار معلمان قرار مي‌دهد. براي هر يک از فعاليت‌ها يک زمان تدريس مشخص پيشنهاد شده تا کار حدسي از برنامه خارج شود. ميان هر نسخه از کتابچه مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي يک CD رايگان منابع معلمان قرار دارد. بخش‌هاي اختياري و قابل چاپ زير بمنظور شخصي‌سازي شيوه تدريس در اين CD در نظر گرفته شده‌اند:
• استراتژي‌هاي بهبود لغت
• استراتژي‌هاي مباحثه
• استراتژي‌هاي گوش دادن
• استراتژي هاي خواندن
• خودآزمون گرامر
• انگيزاننده‌هاي مکالمه
• تمرينات اضافي مهارت نوشتن
• تمرينات تلفظ
• محاسبه‌کننده سرعت خواندن
• تمرينات اضافي درک مطلب
• سازمان‌دهنده‌هاي گرافيکي


برنامه صوتي کلاسي کامل
برنامه صوتي کلاسي شامل قسمت هاي درک شنيداري، تمرينات ريتم و آهنگ کلام و ترينات تلفظ هدفمند است که روي تلفظ دقيق و قابل درک تمرکز مي‌کند. از آنجا که Top Notch يک سيستم آموزشي براي ارتباطات بين‌المللي است، متکلمان بومي و غير بومي متنوع در اين تمرينات بکار گرفته شده‌اند تا دانش‌آموزان را براي دنياي بيرون از کلاس آماده کنند.

کتاب کار (Workbook )
کتاب کار کاملا مرتبط و تصوير‌سازي‌شده حاوي تمريناتي است که تکرار‌هاي بيشتر و تقويت مفاهيم و مهارت‌هاي زباني داخل کتاب و قسمت مجزاي گرامري را شامل مي‌شود.

بسته کامل ارزيابي همراه با نرم‌افزار ExamView
ده تست پيشرفت به ازاي ده درس، مهارت‌هاي شنيداري، لغت، گرامر، زبان اجتماعي، خواندن و نوشتن را ارزيابي مي‌کنند. اين تست‌ها بسهولت قابل مديريت و بسادگي قابل نمره‌دادن هستند. دو تست کلي مروري، يک تست مياني و يک تست در انتهاي کتاب، ارزشيابي جامعي را فراهم مي‌کنند. در هر يک از اين تست‌هاي مروري يک آزمون مکالمه و يک آزمون نوشتاري در نظر گرفته‌شده‌اند. علاوه بر اين تست‌هاي پيشرفت که قابل فوتوکپي نيز مي‌باشند، نرم‌افزار ExamView معلمان را قادر مي‌سازد تا تست‌هايي را به دلخواه با هر نوع ترکيب از آيتم‌ها سازمان‌دهي کنند و به بهترين وجه نيازهايشان را مرتفع سازند. براي کسب منابع بيشتر براي معلمان و دانش‌آموزان مي‌توانيد به آدرس www.longman.com/topnotch مراجعه کنيد. به اين ترتيب بدون صرف هيچ‌گونه هزينه‌اي مي‌توانيد هرچه بيشتر از مزاياي تمرين زبان انگليسي و محتواي کتاب بهره‌مند شويد.

 

سیدطاهر بازدید : 106 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

معرفی آزمون آیلتس

آيلتس چيست؟

آزمون آیلتس (IELTS= International English Language Testing System) جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارتهـای تخصصـی و یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی زبان طراحی شـده است. ایـن آزمون مشترکاً تـوسط دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیـا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا در بیش از 500 مرکز در 120 کشور جهان برگزار می‌شود و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

سیدطاهر بازدید : 99 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

زمان حال ساده

 

ساختار

 

جمع

go,

play,

don't work

we

you

they

مفرد

go, play,
don't work

I, you

goes, plays, doesn't work

he, she, it

 

کاربرد

زمان حال ساده يکي از متداول‌ترين زمانها در زبان انگليسي مي‌باشد که براي مقاصد زير مورد استفاده قرار مي‌گيرد:

1- براي بيان عملي که هميشه تکرار مي‌شود، مانند يک عادت يا رسم:

 

 

  • I go to school by bus.

  • We get up at 7 AM.

  • 'Does he smoke?' 'No, he doesn't.'

 

2- براي بیان حقیقتی که همیشه یا معمولاً درست است:

  • The earth orbits the sun.

  • I come from Iran.

  • Some animals migrate in winter. (بعضي از حيوانات در زمستان مهاجرت مي‌کنند.)

 

3- براي بيان حقيقتي که براي مدتي (طولاني) دوام داشته باشد:

  • I work in a shop.

  • She lives in a small cottage.

 

 


 

زمان حال ساده اغلب با قيدهاي تکرار مورد استفاده قرار مي‌گيرند. مهمترين قيدهاي تکرار (frequency adverbs) عبارتند از:

never     rarely     sometimes     often     usually     always
0%................................. 50% .................................100%

  • I usually play football with my friends.

  • I never go shopping.

  • sometimes she plays piano for us.

 

نکاتي در مورد هجي (verb + s)

1- افعالي که به x, ch, sh, ss و o ختم مي‌شوند، به جاي es ، s مي‌گيرند:

kisses, washes, watches, does, boxes

2- افعالي که به y ختم مي‌شوند و قبل از آن حرف بي‌صدايي بيايد، y به ies تبديل مي‌شود:

try, tries     hurry, hurries     fly, flies

ولي آن دسته از افعالي که به y ختم مي‌شوند و قبل از آن يک حرف صدادار وجود دارد، تنها يک s مي‌گيرند:

plays, buys, enjoys

 

سیدطاهر بازدید : 132 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همه چیز درباره تافل

تافل يک آزمون جـامع زبان انگليسي است که بـراي ورود به بيش از 4400 کالج و دانشگاه در ايالات متحده و کانادا، و ديـگر بخشهـاي جهان، مورد نيـاز مي‌باشد. همچنيـن خارجياني که داراي مشاغل حرفه‌اي مي‌باشند، بـراي ادامه فعاليتهاي حرفه‌ايشان در آمريکا و کانادا مرتباً به يک رتبه تافل نياز دارند.

 

  • همه چيز درباره تافل
    مقاله‌اي بسيار مفيد که در آن مي‌توانيد اطلاعات جامع و کاملي در مورد نسخه‌هاي کتبي و کامپيوتري تافل (CBT و PBT) بدست آوريد.

  • با تافل اينترنتي (iBT) آشنا شويم
    در اين مقاله نيز سعي شده است علاوه بر اينکه شما را با نسخه جديد تافل، يعني تافل اينترنتي (iBT)،  آشنا کند، تفاوتهاي عمده بين اين نسخه تافل و نسخه‌هاي قديمي‌تر تافل را نيز براي شما بازگو کند.

درباره ما
این سایت متعلق به زبانکده عارف نوین شهرستان هویزه می باشدزبانکده عارف نوین هویزه در سال 86 برای ارتقای زبان دانش آموزان وافراد علاقمند به یادگیری زبان در شهرستان هویزه افتتاح شد وفعالیت خود را در جهت گسترش زبان مردم شهید پرور شهرستان هویزه شروع کرد. با تشکر از شما بیننده عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر خود را درمورد سایت جدید زبانکده عارف نوین هویزه اعلام کنید؟
    روش تدریس استادان زبانکده چیست؟آقا وخانم ساکی
    سلام
    آموزشگاه زبان خارجه عارف نوین هویزه


    معرفی اشخاص

    عارف ساکی:مدیر ومدرس زبانکده وهمچنین ناظر سایت

    سیدطاهرموسوی:مدیرکل سایت وسرپرست گروه فناوری واطلاعات زبانکده

    محمدرضا ساکی:منشی زبانکده ومدرس زبانکده

    خانم ساکی :مدرس زبانکده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 61,636
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا
    سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس